10 september 2011

3 øger hastigheden

3 har netop øget hastigheden på deres Eazyinternet mobilt bredbånd.

Nu får alle abonnenter op til 32 Mbit pr. sekund download og 5 Mbit pr. sekund upload.

Jeg anvender selv 3 Mobilt Bredbånd, og selv om Telia ringer ca. engang om ugen, får de mig ikke til at skifte. Jeg har nemlig brug for den store dækning, som ingen andre kan hamle op med. Det er rart at være sikker på at kunne komme på nettet, uanset hvor jeg bevæger mig rundt i landet. Det kan da godt være at andre er en smule billigere, men ingen *) er hurtigere eller giver bedre dækning.

*) Jeg ved godt at Telia tilbyder en 80 Mbit løsning, men de gør det til gengæld kun i centrum af København, Århus og måske andre større byer. Og der har jeg sjældent brug for at gå online med andet end min smartphone - som også er på 3's net.

Ingen kommentarer: