26 september 2010

iPad bliver billigere

Som dagene går og der bliver solgt flere iPad's i Danmark, desto billigere bliver den.

Jeg har netop været på nettet og tjekket priser hos de forhandlere, hvor jeg selv overvejer at købe en iPad. Og de er sørme blevet billigere indenfor den sidste uge, og ikke så lidt endda.

Så kan man selvfølgelig overveje at vente endnu en uge, men sådan er det jo med al elektronik. Man kan vente til det udgår for at få det billigere, men så kommer man jo aldrig videre. Og kommer da ihvertfald ikke på forkant med teknologien.

Jeg vil gerne være på forkant, men jeg skal også have tid til at bruge grejet, når det så kommer i hus. Det er næsten det værste...det at få tid til at få det sat op, installeret software og komme igang med at bruge det seriøst.
Jeg har f.eks. for 14 dage siden fået en ny scanner hjem, som en tysk producent gerne vil have firmaet til at forhandle. Men det er svært at finde tid til, at teste den igennem og finde ud af, om den virkelig er værd at satse penge på.

Anyway. Her er ihvertfald en portal hvor du kan se de nyeste priser på Apple iPad.

Ingen kommentarer: