29 februar 2008

DocTech flytter til nye omgivelser

Det har været store-flyttedag hos DocTech.

Først flyttede afdelingen for Søgemaskineoptimering og Online Markedsføring til IT-Universitetet (1. februar) og nu flytter den 'gamle' kerneforretning til Nærum.

Rammerne blev for små og der var ikke plads til udvidelser. Så er der jo ikke andet at gøre end at rykke teltpælene op.

Og så endda midt i en hektisk tid. I næste uge er der CeBit i Hannover, et par seminarer om compliance og 7 kundemøder på programmet. På grund af tidspres, bliver jeg endda nødt til at køre til Hannover. Det bliver så ikke bedre af at bilen skal på værksted på mandag med et problem, som jeg ikke tør køre til Hannover og tilbage med.

Til gengæld glæder jeg mig utroligt meget til at se et nyt produkt, som vi snart introducerer i Danmark. Det præsenteres på CeBit for første gang, så det er rigtigt spændende.

Og så glæder jeg mig til at få pakket ud igen på mit nye kontor på:
Linde Allé 9 A
2850 Nærum
Tlf. 7022 0172 (sædvanligt)

Du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi...om en uges tid

Ingen kommentarer: