10 december 2007

Online Markedsføring med PR og Presse

PR kampagner og pressemeddelelser via Online medier kan være uhyre effektive metoder til branding af virksomheden og dets produkter.

Det er ikke kun Iværksættere, som kan drage nytte af Internettet, søgemaskinerne og on-line medier generelt. Men det er Iværksætterne der har størst Return of Investment (ROI), da det er effektfuldt i forhold til investeringen. Hvis du er i stand til at påtage dig bare en del af arbejdet med PR og pressekontakt, er online medierne en billig vej til omtale og synlighed.

DocTech og PressWire har designet et fælles kursus, hvor PR og presseomtale via On-line medier er i fokus. Lær hvordan du kommer i kontakt med pressen, formulerer en pressemeddelelse og hvad der skal til for at den kommer i medierne.

Du vil også lære at komme i gang med at bruge Google Adwords, Sociale medier som Facebook samt blogging på din egen Blog. Mulighederne er mange på Internettet og det kan være svært at overskue mulighederne og vælge de Internet medier, som passer til din virksomhed. Tag et kursus i Online Markedsføring og find dine egne veje til branding af virksomheden.

Ingen kommentarer: